Fulltextové vyhledávání

Kalendář událostí

P Ú S Č P S N
31
Výstava orchidejí a tropických rostlin.
1
Výstava orchidejí a tropických rostlin.
2
Výstava orchidejí a tropických rostlin.
3
Svoz popelnic 3. 11. 2022
Výstava orchidejí a tropických rostlin.
4
Svoz dům od domu - pytlový svoz 4. 11. 2022
Výstava orchidejí a tropických rostlin.
5
Fotbalové utkání okresního přeboru - III.třída
Výstava orchidejí a tropických rostlin.
6
Výstava orchidejí a tropických rostlin.
7 8 9 10
Svoz popelnic 10. 11. 2022
11 12 13
14 15 16
Založte si datovou schránku
Zasedání zastupitelstva obce 16.11. 2022
17
Založte si datovou schránku
Svoz popelnic 17. 11. 2022
18
Založte si datovou schránku
19
Založte si datovou schránku
20
Založte si datovou schránku
21
Založte si datovou schránku
22
Založte si datovou schránku
23
Založte si datovou schránku
24
Založte si datovou schránku
Svoz popelnic 24. 11. 2022
25
Založte si datovou schránku
Lichkovský jarmark
26
Hospodský kvíz s kronikářkou obce Těchonín
Rozsvícení vánočního stromu v Těchoníně
Tvorboshop pro děti i dospělé
Lichkovský jarmark
Parním vlakem s Mikulášem
27
Rozsvícení vánočního stromu na Celném
28 29 30 1
Svoz popelnic 1. 12. 2022
2
Svoz dům od domu - pytlový svoz 2. 12. 2022
3 4
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí:      13.00 - 17.00 hod
    středa:  8.00 - 12.00 hod    13.00 - 17.00 hod
  2. Telefonické podání+420 465 635 859
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@techonin.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Těchonín, Těchonín 80, 561 66 Těchonín.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí:      13.00 - 17.00 hod
středa:  8.00 - 12.00 hod    13.00 - 17.00 hod

Telefonické podání: +420 465 635 859
Poštou na adresu Obecní úřad Těchonín, Těchonín 80, 561 66 Těchonín.
Elektronicky na e-mail: podatelna@techonin.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: by4bq3x
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Těchonín, Těchonín 80, 561 66 Těchonín.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Formuláře